victor-en-saskia-in-canada.reismee.nl

Campbell River again

De laatste ochtend in Knight Inlet was weer vroeg op staan en om 6.30u aan het ontbijt om om 7.30 voor de laatste keer hopelijk beren te gaan zien. Het was enorm koud op de boot. We gingen in een platte boot naar dezelfde plek als de eerste dag. Deze keer was Derek de gids. Ook hij had van alles te vertellen. O.a dat er vroeger een een Indianenstam leefde en dat je dat aan een hele boel dingen nog kon zien, zeker bij laag water. We hebben 1,5 uur zitten blauwbekken en de beren vonden het waarschijnlijk ook te koud en lieten zich niet zien helaas. We moesten terug om op tijd uitgecheckt te zijn voor het vliegtuig er weer was.

Wat was dit een geweldige ervaring. Gaan we nooit vergeten!!

Terug op de vertrekplaats/ vliegveld eerst maar eens alle appjes bekijken en even met Liam gebeld die nog wakker was. Wat een boef is het toch.

Daarna naar de stad. Koffie gedronken en geluncht. Gelukkig konden we al op tijd in onze kamer terecht. Even omkleden en op naar een oude vispier en een museum over de scheepvaart. Was leuk opgezet met de boot die op een $5 biljet stond in het midden.

Nog door het stadje gewandeld en na het eten en moe van de lange dag eerst nog met Liene en Dax gebeld. Zo grappig hoe Liene ons( de telefoon) overal mee naar toe neemt om dingen te laten zien. En maar roepen: opa, oma als in ben je er nog.