victor-en-saskia-in-canada.reismee.nl

Victoria

Weer 2 in 1. Het was allemaal niet zo spannend dus maar alles samenvatten.
We hadden toch weer zo’n 4,5 uur durende trip van Tofino naar Victoria. Lekker weer erbij dus zo erg was het niet. Weer dezelfde wegwerkzaamheden en ook nu waren we redelijk op tijd om er vrij snel door te mogen. Het is echt maar 1 zandpad langs de bergwand af. Eerst de heen- en dan de teruggaande kant van verkeer.
Het hotel in Victoria was gelukkig oké. Een ruime kamer met een keukentje en in de kelder was een wasruimte. Hoe fijn na 2 weken weer uit de koffer leven.
Na het installeren zijn we de omgeving gaan verkennen. We wilden fietsen huren gisteren dus even gekeken waar dat te doen was. We zaten vlakbij het water, dus daar even gewandeld. ‘s Avonds bij een Italiaans restaurant gegeten. Heerlijk en daarna optijd erin. gisterenochtend even met Liene en Dax gebeld en dop naar de fietsen.
En wat een fijne E-bikes hadden we met een route van de fietsverhuur. Eerst heerlijk langs het water gereden en later de stad in. Het ging super. We moesten eigenlijk een helm op, maar dat doen we thuis ook niet, dus hier ook niet. Het was alweer een fijne relaxte dag en we maakten het niet te laat, want de ferry naar Vancouver wacht in de ochtend op ons. Het laatste beetje Canada helaas.